Stație de Călcat cu Abur HALEY HY-2080, 2600W – 1800ml, Talpă Ceramică, Self-Cleaning, Anti-Drip, Anti-Calc, LED
449,99 lei Prețul inițial a fost: 449,99 lei.379,99 leiPrețul curent este: 379,99 lei.
BLACK FRIDAY SE ÎNCHEIE ÎN CURÂND!
In stoc
La livrare aveti inclusa deschidere colet gratuita.
Transformă rutina de călcat într-o experiență eficientă și fără stres cu HALEY HY-2080, o stație de abur profesională cu funcții avansate și rezultate impecabile. Cu o putere de 2600W, rezervor mare de 1800ml, talpă ceramică și jet de abur continuu, acest model se adaptează perfect tuturor tipurilor de țesături.
Beneficiază de funcții esențiale precum Self-Cleaning, Anti-Drip, Anti-Calc, reglare de temperatură și abur, plus un indicator LED ce semnalizează starea de funcționare.
Specificații principale:
Putere: 2600W
Rezervor apă: 1800ml
Talpă ceramică antiaderentă
Jet de abur puternic și constant
Funcție Self-Cleaning – curățare automată
Funcție Anti-Drip – previne scurgerile pe țesături
Funcție Anti-Calc – protejează împotriva calcarului
Reglare temperatură și abur – adaptare la toate tipurile de materiale
Indicator LED – afișează starea de funcționare
Oprire automată și protecție la supraîncălzire
Recomandat pentru:
– Haine din bumbac, lână, mătase, denim, lenjerii, perdele, textile delicate sau groase
De ce să alegi HALEY HY-2080?
Pentru că îmbină puterea, precizia și siguranța într-un singur aparat de încredere, conceput pentru confortul și eficiența ta zilnică.
Costuri de livrare transparente, afisate in cosul tau de cumparaturi!
Livrare in BUCURESTI
Produsele sunt livrate in Bucuresti prin intermediul curierilor mentionati in pagina de checkout.
Cheltuielile de expeditie si manipulare sunt stabilite la nivelul cosului de cumparaturi si se vor afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.
Livrare in TARA
Livrarea produselor in tara se face prin intermediul firmei de curierat FAN CURIER(in toate judetele).
Livrarea coletelor se face in 24-48h. Acest timp este calculat avand ca moment initial ridicarea coletului de catre firma de curierat de la depozitul nostru, pot interveni modificari are timpilor de livrare functie de conditiile meteo sau perioadele de reduceri.
Cheltuielile de expeditie si manipulare sunt stabilite la nivelul cosului de cumparaturi si se vor afisa in cadrul costului total, dupa ce veti selecta adresa si modalitatea de plata.
Exceptie fac situatiile in care factorii meteo, numarul foarte mare de comenzi, precum si alte elemente neprevazute pot reprezenta cauze pentru marirea timpului de livrare mentionat mai sus.
NOTA: Toate coletele beneficiaza de serviciul Deschidere la Livrare. Asta inseamna ca niciun curier nu are dreptul de a refuza deschiderea coletului. Daca te confrunti cu un astfel de refuz, refuza coletul si trimite un mail la contact@atMag.ro, mentionand ca ti s-a refuzat verificarea. Te sfatuim sa verifici coletul si produsul in momentul livrarii. Accepta coletul doar dupa ce ai verificat vizual coletul si produsul si ai constatat ca totul este in stare perfecta. Foarte mare atentie la monitoare si electrocasnice.
Verificarea consta in inspectarea vizuala a coletului si produsului, daca acesta prezinta deformari chiar si minore, specificati acest lucru pe intr-un proces verbal intocmit cu curierul. Orice reclamatie ulterioara conform careia coletul sau produsul au ajuns deteriorate este nula.
Consumatorul are dreptul de a returna un produs, fara a fi nevoit sa justifice returul si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 alin.(2) din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. atMag.ro nu are raspunderea de a alege un curier pentru dvs si nici de a plati curierul pentru returul produsului pe care doriti dvs sa il returnati confrom legii in vigoare!
Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte deformari), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online iti va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, cheltuielile de expeditie si manipulare sunt asigurate de catre vanzator.
Retur produse
Va rugam sa consultati politica noastra de RETUR PRODUSE si sa completati formularul nostru online , veti fi contactat in cel mai scurt timp posibil de un reprezentat pentru a finaliza procesul in timp util.



Recenzii
Sterge filtreleNu există recenzii până acum.